TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Platforma PrestaShop - poznaj jej wady i zalety

Wtorek, 08 sierpnia 2017 o 10:18, autor: 0
Platforma PrestaShop - poznaj jej wady i zalety

Prowadzenie działalności internetowej wiąże się ze sporym ryzykiem. Otwierając sklep w sieci nikt nie gwarantuje Ci, że zyskasz przychylność internautów i zarobisz kokosy. Jak to mówią: kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Chcesz przekonać się, czy poradzisz sobie w branży e-commerce i stworzysz sklep, który będzie cieszył się ogromną popularnością? Nie czekaj, już dziś otwórz e-sklep i przekonaj się na własnej skórze, czy podołasz nowemu zadaniu.

Dlaczego warto wybrać PrestaShop?

Powodów jest wiele i nie sposób je tu teraz wszystkie wymienić. Osoby stawiające pierwsze kroki w e-biznesie poszukują prostych w obsłudze programów, których poznanie nie pochłonęłoby dużo ich czasu. Taka właśnie jest platforma PrestaShop – intuicyjna i przejrzysta. Z zainstalowaniem i zrozumieniem jak działa program nikt nie powinien mieć większego problemu. W razie jakichkolwiek kłopotów do dyspozycji nowych użytkowników pozostają ich bardziej doświadczeni koledzy, którzy na każdym etapie działalności służą dobrą radą. Możliwość pozyskania odpowiedzi na trudne pytania sprawia, że nie trzeba marnować czasu na działania metodą prób i błędów.

Kolejną ważną kwestią jest możliwość udostępnienia sklepu nie tylko dla użytkowników komputerów i laptopów, lecz także smartphonów i tabletów. Internauci chcą robić zakupy z każdego miejsca na ziemi, przy pomocy urządzeń mobilnych, a nie tylko komputerów. Nie spełnisz ich oczekiwań? Istnieje spore ryzyko, że zaczną omijać Twój sklep szerokim łukiem, gdyż będą korzystać z usług Twojej konkurencji. PrestaShop pozwala na zoptymalizowanie witryny pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki temu nie trzeba wiele, by Twoja strona mogła być wyświetlana zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i przenośnych.

Ukłon w stronę obcokrajowców

Zakładający sklep internetowy przedsiębiorca musi mieć świadomość tego, że jego oferta musi spełniać oczekiwania rodaków jak i obcokrajowców. Przybywający na naszą stronę gość z zagranicy powinien mieć możliwość wyboru języka, jak również zapłaty za zakupiony produkt w walucie, jaką na co dzień się posługuje. Skrypt został przetłumaczony na 41 języków, więc dzięki niemu możesz wyjść naprzeciw obcokrajowców. Sporym udogodnieniem są także możliwości dotyczące personalizacji. Możemy dopasować wygląd sklepu internetowego do własnych upodobań i preferencji. Do wyboru mamy kilkaset rodzajów szablonów, w różnej kolorystyce i wzorach.

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl